تعیین زمان عقد

بازگشت به نوشته‌های ما
ساعت کار دفتر ازدواج 4 تهران

تعیین زمان عقد

ساعت کار دفتر ازدواج 4 تهران

تعیین به عهده عروس و داماد و خانواده‌های ایشان می‌باشد، که با هماهنگی در ساعت مشخصی معین می‌گردد. بعد از تعیین آن تغییر آن در فرصت مقتضی با هماهنگی در صورت امکان صورت می‌گیرد…

تعیین زمان

پس از تکمیل مدارک و اخذ جواب آزمایش برای تعیین زمان حضور در دفترخانه برای ثبت عقد و اجرای عقد با دفتر هماهنگ می‌گردد.

زمان ثبت عقد می‌تواند در ایام پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل تعیین گردد. بدیهی است قبلا با دفترخانه باید هماهنگ گشته و وقت قبلی تنظیم گردد.

 

زمان تعیین شده برای ثبت عقد 50 دقیقه است، 30 دقیقه آن برای ثبت عقد و 20 دقیقه هم برای اجرای شرعی و خطبه عقد می‌باشد. ثبت عقد با وارد کردن مشخصات زوجین، مقدار مهریه، نحوه پرداخت مهریه، و مشخصات شهود و معرفین در دفتر ثبت شروع شده و با  اخذ امضاء از زوجین، شهود و معرفین به پایان می‌رسد.

 

حضور در وقت

حضور به موقع زوجین و پدر زوجه و شهود و معرفین در دفترخانه الزامی است. تأخیر در وقت موجب تضییع وقت خود زوجین و سایر مزدوجین و دفترخانه خواهد بود، لذا اکیدا تقاضای حضور به موقع در دفترخانه را داریم. (قبلا محاسبه زمان ترافیک و مشکلات را بنمائید)

مسئولیت تأخیر و عدم حضور به موقع در دفترخانه بر عهده زوجین بوده و دفترخانه مسئولیتی در این مورد نداشته و در صورت آماده بودن مزدوجین بعدی ثبت عقد ایشان مقدم خواهد شد.

 

ساعت عقد دفتر ازدواج 4 تهران

ساعت عقد 4 تهران

تغییر زمان عقد

در صورت انصراف یا جابجائی وقت قبلی حداقل یک روز قبل از وقت به دفترخانه اعلام کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

در صورتی تعیین می‌گردد که معارض با وقت دیگری نبوده و از طرف دفترخانه بلا مانع بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به نوشته‌های ما